عذر مرا پذیرا باشید :(

خرید بک لینک
1. خلوت بود! ولی دو نفر جلوتر منتظرِ تاکسی بودن و راننده یِ پیکانِ زرد تکیه داده بود به درخت و یه نگاه به اونا میکرد یه نگاه به ماشینش و سرشو تکون میداد ... از خط عابر که داشتم رد میشدم زیرِ نظر گرفته بودمِش! رسیدم به ماشینِش و نشستم صندلی جلو! چشماش برق زد و اومد سمتِ ماشین! دو تا مسافِری که جلو تر ایستاده بودن با دودلی راهشونو سمتِ پیکان کج کردن و سوار شدن! راننده اِستارت زد و یکم خم شد طرفم و گفت: باریکلا به شعورِت دخترم :) لبخند زدم! (اگر عجله ندارید حتما سوارِ تاکسی هایی شوید که کنار جاده منتظرند ... خدا را خوش می آید!)2. نذارید تنهایی باعث بشه آدمِ اشتباهی واردِ زندگیتون بشه! نذارید وقتی اوضاع خوب نیست از سرِ کمبودِ کسی که حرفاتونو بشنوه شخصِ غلطی پا بزاره تو دِلتون! آدم تویِ این موقعیت ها شکننده اس! پر از نیازِ درک شدن و همراهیه! فکر میکنید که وای خودشه! همینیه که میخواستم! اوضاع که بهتر بشه میفهمید اشتباه کردین! شما میمونید و یه رابطه یِ پَلاسیده! شما میمونید و مُشتی از خاطرات! شما میمونید و خودتون! پس از اون اول نذارید کسی بیاد! عشق اونه که تویِ بی نیازی دِل ببره و تو اوج سخ عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 16:16

1. یه چند تا پستِ گلچین در ابتدا براتون دارم :))وقفِ مغزداداشتنهاییاوه اوه چه میکنه این توده یِ هوایِ سرد!2. یه چند تا چالشم براتون در بیارم از تو کیسه ام :دینماز جماعت وبلاگی (کلیک)میز کار (کلیک : همین که دیدم چالشو عکس گرفتم :دی دیگه کنکوره و هزار دردسر :/ گم میشم رو میزم من :دی)3. آقا میشه هرکی میخونه اینجا رو بگه کجا زندگی میکنه؟ :)) من که اصفهانم خودم :) به خدا نمیخوام بیام خونتون دزدی :دی (همشهری ها مخصوصا رخ بنمایند :))4. حق یارتون:)) عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 16:16

همه ی ِِ موردایی که یادداشت کرده بودم رو نوشتم و پستم تموم شد و تا اومدم انتشار رو بزنم گوشی هنگ کرد -______- خیلی هم طولانی بود :(((( چرا آخه؟ همش پرید ... دیگه نمیدونم کِی حسش بیاد تا دوباره بنویسمشون ... اَه :(

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 16:16

براتون تیتر بندی هم کردم که مطابقِ سلایق هر کودومو خواستین بخونین :)1. معرفی فیلم: فیلمِ "کفشهایم کو؟" با کارگردانی کیومرثِ پور احمد رو ببینید! در نقد هایِ منتقدان خوندم که نسبت به سایرِ کار هایِ آقایِ پوراحمد، این یکی کارِ ضعیفی بوده! اما من دوستش داشتم! یه عاشقانه پدر و دختری! متفاوت بود نسبت به بقیه یِ فیلم هایی که دیده بودم! کارگردانی خوب و بازی قابلِ تحسینِ رضا کیانیان خلا هایِ فیلم نامه رو میپوشوند! کیومرث پوراحمد میگه: خواستم با یه تنشِ خانوادگی نشون بدم چطوری باید با یه فردِ آلزایمری برخورد کرد. (پوسترِ فیلم)(اطلاعاتِتون رو راجبِ آلزایمر بیشتر کنید)2. معرفی آهنگ: اگر آهنگِ "در دستِ باد" از "دال بند" رو گوش دادید و دوست داشتید، آلبومِ "گذرِ اردیبهشت" ـِشون رو از دست ندید!3. اندر جریاناتِ من و بیان: آقا چه وضعشه؟ چرا یه سریا فکر میکردن یا حتی میکنن که من پسرم؟ بعد جالب تر اینکه من فکر میکردم دالتون و جولیک و اَسی ، پسرن! نگو دخترن! فکر میکردم حسین و ابو دو تا آدمِ جدان! نگو یکی ان :دی اصن یه وضعی :دی حالا اینا هیچی! چند وقته با گوشیم که میام پست بزارم یا نظراتو جواب بدم، ا عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 16:16


دوستانم! گویا وقتی از طریق پنلِ بیان یا RSS میاید منتقِلتون میکنه به پشتِ پست ها که اینجا باشه! برایِ مشاهده یِ روی پست به صفحه اول وبلاگ برید یا از همون اول به جایِ زدن رویِ لینکِ پست رویِ خودِ آدرسِ وِبلاگ بزنید :) تشکر :) و ممنون از یک آشنا که اطلاع داد :)


بعدا نوشت: اصن رفتم یه کاری کردم که متن رویِ پست هم تویِ پشتِش معلوم باشه! به توصیه یِ جنابِ ابو اسفنج! میخواستم فرق داشته باشه پشت و روش ولی نشد که بشه!

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

اصفهان!

اولین بارانِ پاییزی ات مبارک!

خیلی کم بود! ولی بود :)


عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا شکرت,خدایا شکرت که هستی,خدایا شکرت به خاطر عشقم,خدایا شکرت برای سلامتی,خدایا شکرت به انگلیسی,خدایا شکرت شعر,خدایا شکرت که,خدایا شکرت بابت همه چیز,خدایا شکرت بخاطر,خدایا شکرت که سالمم, نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

1. خب برگشتیم به رِوال قبلی :)آخرِش به این نتیجه رسیدم که پشت و رویِ چیزا باید فرق کنه در نتیجه دیگه خودتون حواسِتون به اینکه پشتین یا رویین باشه :دی2. آهنگایِ دوست داشتنی این چند وقتم که یکیشو سین میم و بقیشونو سین پِ معرفی کرده 3>در دستِ باد (دال بند)هر وقت که بارون میزنه (کاسِت بند)نفس نفس (روزبه نعمت الهی)ساقی (شارومین)3. و بالاخره بعد از کلی تلاش برایِ پیدا کردن یه اپلیکیشن که منو از خوابِ نازم بتونه بیدار کنه به نتیجه رسیدم (اونایی که جونشون در میاد تا از خواب پاشن به دردشون میخوره)اسمِش اینه : I can't wake up! Alarm clockمن از گوگل پِلِی اِستور گرفتمشکار کردن باهاشم در عرض سی ثانیه یاد میگیریدخیلی خوبه4. راستی چطوری میشه رویِ ادامه مطلب رمز گذاشت؟من هر وقت میخوام رمز بزارم کلِ پست رمز دار میشه!میخوام فقط ادامش رمز داشته باشه!میدونین شما؟5. یه چیز دیگه هم اینکه چطوری رویِ پست آهنگ میزارین؟ازینا که یه مستطیلِ طوسی هست که بدون دانلود میشه پِلِی کرد صدا رو عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

- چند شب پیش آقایِ لابیس یه کتاب به من داد.- اون همیشه از این کارا میکنه؛ " فرستادن کتاب ها به منزلگاه اصلیشون" اسمیه که خودش واسه این کار گذاشته.- اون از انجام این کار هدف داره!- منظورت چیه؟- هر چیزی یه هدفی داره! حتی دستگاه هایِ مکانیکی هم هدف دارن! مثلا ساعت ها زمان رو نشون میدن، قطار ها مردم رو از جایی به جایِ دیگه میبرن. اونا کاری رو انجام میدن که به خاطِرِش ساخته شدن. دقیقا مثلِ آقایِ لابیس! شاید به خاطرِ همینه که دستگاه هایِ مکانیکیِ خراب باعثِ ناراحتی من میشن... اونا نمیتونن اون کاری رو انجام بدن که به خاطرِش ساخته شدن... شاید این درموردِ انسان ها هم صدق کنه! اگه هدفت رو گم کنی، میشی مثلِ همون دستگاه مکانیکیِ خراب!- تو ذهنم دنیا رو یه دستگاه مکانیکی بزرگ تجسم میکردم. میدونی که، دستگاه هایِ مکانیکی هیچ قطعاتِ اضافی تو خودشون ندارن. دقیقا به اندازه مورد نیازشون قطعات دارن. بنابراین پیشِ خودم تصور کردم اگه کلِ دنیا یک دستگاهِ مکانیکی بزرگ باشه؛ پس من نباید یه قطعه یِ اضافی باشم!Hugo رو ببینید :) عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

پژمردگیِ صورت، چشمانِ پر از حسرت

هِی هِلهِله، هِی شادی، هِی رقص در این وادی


"آن حالِ من و این تو!"


در هر ضربان سازِش، بَس دور از آسایِش

بَر هر دو لَبان لبخند، دِل پُر زِ شکر، پُر قند


"آن حالِ من و این تو!"


#پرتقالِ_دیوانه


پ.ن: ذهنم باز شد حتما ادامش میدم :)

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

آدم ها رو ستون زندگیتون نکنین! یه روزی کم میارن، میشکنن...زندگیتون رو بر پایه یِ تنهایی و توانایی های خودتون بنا کنین!اینجوری آدمای دور و برتون اگه بودن که میشن ستون اضافی!قوی تر میشین و وقتی نیستن به چشم نمیان.آدما خیلی زود میرن ...طوری زندگی کن که اگه رفتن اصلا ضربه نخوری!قوی باش پرتقال!#از_مادر_به_پرتقالش ... عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 18:27

صفحه بندی